In o.a. Oss, Geffen,Heesch, Vinkel, Haren, Uden, Maren Kessel, Lith, Den Bosch, Schaijk en daarvan de directe omgeving komen wij de spullen ophalen en weer thuis brengen.
UW BOEKHOUDER UW BOEKHOUDER fin. administratie, btw aangiftes, jaarrekeningen, aangifte inkomstenbelasting, facturatie, omzetoverzichten, crediteuren en debiteuren administratie, aangifte erfbelasting
kostenbewaking, debiteurenbewaking, fiscale adviezen, actuele financiele overzichten, inzicht in te betalen belastingen Hoe actueel is uw administratie?

In een jaar kan veel gebeuren, zeker nu er constant zoveel fiscale regels veranderen.
HvH speelt hierop in door continue uw cijfers up-to-date te houden en u op tijd op de hoogte te brengen van de belangrijkste fiscale veranderingen.

Met onze jarenlange ervaring, grote persoonlijke betrokkenheid, meedenken en fiscale kennis willen wij graag ook uw betrouwbare boekhouder worden.
CONTACT CONTACT Administratiekantoor HvH, Cornelis Jolstaat 27, 5342 TT OSS,
tel 06 30143767, vhvh.joop@gmail.com.
 
 

Wettelijke regels voor betalingstermijnen per 16 maart 2013

De betalingstermijnen bij overeenkomsten tussen bedrijven en tussen bedrijven en overheden worden wettelijk vastgelegd per 16 maart 2013. Betaalt uw tegenpartij de factuur niet of te laat, dan mag u een standaardvergoeding voor incassokosten gaan vragen.

Voor bedrijven geld (bij business- to-business) dat indien er contractueel niets geregeld wordt er binnen 30 dagen na ontvangst van de factuur betaald dient te worden. Alleen via een overeenkomst mag een langere betaaltermijn van maximaal 60 dagen worden afgesproken. Een betalingstermijn van langer dan 60 dagen is alleen toegestaan als aangetoond kan worden dat dit voor geen van beide partijen nadelig is.

Bedrijven en overheden (tussen bedrijven en overheden) dienen uiterlijk 30 dagen na de dag van ontvangst van de factuur de factuur te betalen. Afwijken van deze termijn is vrijwel niet mogelijk.